.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جديدترين اخبار شنيده ها از گيلان
جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند( گلايه آيت الله قرباني از تنهايي،احتمال انتصاب يكي از معاونين صدا و سيماي گيلان جهت تصدي مدير كلی سياسي استانداري ...
جديدترين اخبار شنيده ها از گيلان

* گلايه آيت الله قرباني از تنهايي؛ شنيده ها حاكيست نماينده محترم ولي فقيه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي از تنهایي اش در گيلان با توجه به قضاياي ساخت برج آدينه ابراز ناراحتي كرده است.
* شنیده شده جمعي از هياتهاي مذهبي و كانونهاي فرهنگي هنري و مذهبي شهر رشت تقاضاي ديدار با آيت الله قرباني كرده اند تا در خصوص فضاي غير فرهنگي كه با ساخت مجتمع آدينه در كنار مصلي نماز جمعه ايجاد مي شود نگراني خود را اعلام كنند. اين در حاليست كه آيت الله قرباني در نماز جمعه هاي دو هفته گذشته خواهان ملاقات افراد و گفتن حرفهايشان به ايشان شده اند.
* شنيده ها حاكيست محمد قاسمي رئيس شوراي شهر رشت در جلسه اي خصوصي با مهدي مجرد قول همه گونه مساعدت در جهت فراهم شدن رفع موانع قانوني ساخت برج آدينه در كنار مصلي رشت را داده است. قاسمي از حمايت كامل مهندس قهرماني براي تصدي پست شوراي شهر برخوردار بود و همچنین مقرر شده است شهردار رشت ابقا شود.
* جمعي از NGO هاي گيلاني طي نامه اي به مهرداد بذرپاش ضمن انتقاد از عملكرد رئيس سازمان ملی جوانان در استان خواهان انتصاب مهدي لطفي يكي از مشاوران رسانه اي آيت الله قرباني بعنوان رئيس سازمان ملي جوانان بجاي حجت الاسلام مهدوي شدند. مهدي لطفي از مجريان صدا و سيماي مرکز گيلان است كه روابط حسنه اي با استاندار گيلان دارد.
* شنيده ها حاكيست برجعلي زاده يكي از معاونين صدا و سيماي گيلان بجاي خانم كبري مهرورز جهت تصدي مسئوليت مدير كل سياسي انتخابات استانداري گيلان پيشنهاد شده و رايزني هايي نيز با مهندس قهرماني داشته است اين در حاليست كه برجعلي زاده متولد رودسر و يك دور كانديداي مجلس در رودسر و املش بوده است.
* شنیده شده مهندس قهرمانی استاندار گیلان در نشست روابط عمومی های ادارات استان از مسئولین روابط عمومی ها خواسته است تا برنامه های خود را برای اداره روابط عمومی استانداری گیلان ارائه دهند تا وی با بررسی برنامه ها شخصی را برای تصدی این پست انتخاب نماید. همچنين زمزه هایي مبني بر انتصاب باقرزاده معاونت صداي مركز گيلان و مجید رحمانی مدیر روابط عمومی ارشاد گیلان بجاي پورحسن در سمت روابط عمومي استانداري شنیده شده است.
* شنيده شده نماينده آستارا كه در انتخابات اخير از حاميان روشن و سرسخت یکی از کاندیداهای شکست خورده بوده است در جريان انتصابات اخير شهرستان بشدت فعال بوده و رابطه بسيار خوبي با فرماندار دارد. اين در حاليست كه بسياري از حاميان دكتر احمدي نژاد راهي به دفتر فرماندار ندارند.
* با انتصاب رئيس جديد حوزه هنري كشور كه از چهره هاي مذهبي و انقلابي و هنري است شنيده شده چند تن از بسيجيان هنرمند استان در حال پيگيري جهت تغییر اسفند قاسمي رئيس حوزه هنري استان هستند كه به گفته آنان سالهاست عملكرد قابل ملاحظه اي نداشته است. شنيده شده نام 3 نفر از هنرمندان بسيجي و چند نفر از صدا و سيمائي هاي استان گيلان براي تصدي اين مسئوليت در حال بررسي است.
* منطقه آزاد انزلي در تسخير مشاركتهي ها و حاميان موسوي و كروبي قرار دارد. شنيده هاي موثق حاكيست کسی كه با كراوات براي كانديداتوري شوراي شهر دوم رشت عكس منتشر كرده بود و از جريان ملي مذهبي بود با شخص دیگری كه از فعالان شورای هماهنگي اصلاحات در گيلان بوده و هم اكنون در روابط عمومي منطقه آزاد تجاري كار مي كند و چند نفر ديگر كه با حمايت نماينده اسبق و دوم خردادي انزلي به سر كار برده شده اند و حقوق هاي ميليوني دريافت مي كنند، مديريت رسانه هاي مجازي سبزي ها در گيلان را به عهده گرفته اند و با اينترنت منطقه آزاد این سایت ها را به روز می کنند و كسي هم توجه خاصي به آنها ندارد! و فريادهاي نيروهاي حزب الهي را نيز در اين منطقه خاموش مي كنند!!
* شنيده شده است عاشوردهي مشاور امور بين الملل مهندس قهرماني چابك كه با بازرسي نهاد رياست جمهوري ارتباط بسيار نزديكي دارد، گزارشهايي از تخلف مديران حامي موسوي آماده كرده و در اختيار نهاد قرار داده است.
* شنیده ها حاکیست که ایرج ندیمی نماینده دور قبل لاهیجان در مجلس تلاش گسترده خود را برای جلب نظر شورای نگهبان و رفع مشکل رد صلاحیت خود آغاز نموده است. شاید بزرگترین رقیب ندیمی در انتخابات نهم مجلس در لاهیجان مهدی قربانی فرزند آیت الله قربانی باشد.
* شنیده شده یکی از اعضای شورای شهر لوشان با خرید و انتشار یکی از هفته نامه های محلی یک سالی است که دست به تبلیغات گسترده برای خود زده است. هدف از این تبلیغات روشن نیست اما آنچه که مشهود است بدهی های وی به چاپخانه های استان و پرسنل آن نشریه است.
* وبلاگ "استاندار گيلان لياقت وزير شدن را دارد" بروز شد اين وبلاگ از يك سال پيش ايجاد و در تلاش براي شرح فعاليتها و مظلوميت هاي مهندس قهرماني ايجاد شده است هر ماه يكبار بروز مي شود. آدرس وبلاگ: www.gahramanichabok.blogfa.com
* تلاش یک نماینده برای ایجاد اتحاد بین نماینده های رشت؛ شنیده شده این روزها دکتر حسن تامینی نماینده مردم رشت تمام تلاش خود را برای ایجاد همدلی بین سه نماینده شهر رشت جهت حل مشکلات مردم این شهر و بخش های پنج گانه به کار گرفته است. وی در زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز با برگزاری مناظره بین مسئولین ستاد های چهار کاندیدای ریاست جمهوری با حفظ بی طرفی کاری نو بنیان نهاده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بچه هاي سفيد كوه اراء 1 خرداد 1389
شمال نيوز را شجاع تر از اين حرف ها ميدانستيم
يك نفر مرد
شمال نيوز خاموش ماند
هفت مرد جوان گرفتار آمده در شيرابه هاي زباله هم گذشت
شمال نيوز حتي همدردي هم نكرد
گذشت زماني كه ميگفتيم :
بني آدم اعضاي يكديگرند
كو
اون بني آدم مرد
همه دروغ ميگويند
حتي شمال نيوز كه هيچ نگفت
نا شناس 2 خرداد 1389
آیت ا.. قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان نباید کاری کند که غیر قانونی باشد ، آن هم در موقعی که همه دم از قانون وعدالت میزنند .چطور میشود مردم عادی بدون مجوز از شهرداری وادارات مربوطه حتی سنگ روی سنگ نمی توانند بگذارند بعد نماینده ولی فقیه سنگ روی سنگ که میگذارد هیچ ، پیش فروش هم میکند .
خدا به داد خریداران برسد
نا شناس 3 خرداد 1389
با توجه به همشهری بودن برجعلی زاده با قهرمانی احتمال انتصاب وی بیشتر است. قهرمانی قصد کاندیدا شدن در رودسر و نمایندگی این شهر را در سر می پروراند و به همین دلیل به اکثر رودسری ها پست و مقام داده است
حسین 4 خرداد 1389
در شنیده های خود از گیلان اضافه کنید:صمد مرعشی،ناصر مردان پور،دکتر رضا اکبرزاده و عطایی شهردار رستم آباد،صفایی ریس آموزش و پرورش کوچصفهان از هم اکنون کاندیداتوری خود را برای مجلس از حوزه شهرستان رودبار زیتون اعلام نموده اند و در حال فعالیت اند.این ها همگی این هفته در نماز جمعه رستم آباد بودند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.